Mier en San alwéér naar de haaien!! ;-)

13 maart 2015

YESSS!!

Ik heb weer een mooie reis geboekt!

9 mei ga ik met San naar Belize... De eerste vraag die ik meestal krijg als ik het iemand vertel is "waar ligt dat?". Nou dat ligt in midden Amerika tussen Mexico en Guatemala. Het ligt op de Maya route. Het heeft niet de grootste tempels, maar het moet er relatief wel wat rustiger zijn. Maar we gaan in eerst instantie niet voor de Maya tempels, maar voor de natuur. We gaan een poging doen te duiken met walvishaaien. Nu maar hopen dat ze netjes 10 dagen na volle maan (13 mei duimen voor ons!!) op de juiste plek zijn... En dat ik ook écht naast ze durf te duiken! hahaha Want ze zijn best wel groot... En zaten we in Zuid-Afrika nog in een kooi bij de witte haaien, bij de walvishaaien hoeft die kooi niet...
Verder hopen we ook zeekoeien zien, Belize heeft de grootste populatie, dus de kans ze te zien is redelijk groot.

De route (zie ook kaart: http://mierbelize.reislogger.nl/kaart) start langs de kust en daar doen we wat dorpjes aan, dan gaan we het binnenland in waar de Maya tempels zijn en de nationale parken. De laatste week zitten we op Caye Caulker, een eiland op het twee na grootste rif van de wereld. Daar gaan we vooral relaxen, maar ook duiken en The Blue Hole bekijken.

Bij foto's zie je wat impressies van Belize, plaatjes van het internet geplukt: http://mierbelize.reislogger.nl/foto/impressies-belize-vertrek

De reisbeschrijving staat bij profiel: http://mierbelize.reislogger.nl/profiel

Als je het leuk vindt om me te volgen, dan kan je je aanmelden via mijn mailinglijst!

Ik ga aftellen! ;-)

Groetjes,
Mier xxx

1. Sandra Graafland:
    14 maart 2015
    Top dat we gaan hè. Ik tel af !!
  2. Edwin:
    25 maart 2015
    Hoi Mieranda.

Gaaf hoor jullie reis.
    Zal best wel bijzonder worden.
    Succes met de voorbereidingen.
  3. Anne-Marie:
    26 maart 2015
    Wow ziet er geweldig uit. Die walvishaaien zijn mega !
    We gaan duimen dat ze zich netjes aan de afspraak houden.
    Supergave reis gewenst!
  4. Suzanne:
    29 maart 2015
    Wow meiden, dat wordt weer een fantastische reis zo te lezen! Natuurlijk volg ik jullie, ik wil niets liever en kijk altijd uit naar jullie berichtjes. Ik hoop dat ze op tijd zijn de haaien, waarschijnlijk lukt dat wel, want ze komen niet met de NS....
    Have fun ladies!
  5. Edwin:
    9 mei 2015
    Een hele fijne vakantie samen.
    Een hele fijne vlucht✈️
  6. Alice:
    9 mei 2015
    Hallo meiden, supergave reis weer!!! En ja, jullie moeten gewoon naar die haaien Duim echt dat het lukt en hopelijk volgen dan weer fantastische plaatjes! Heel veel plezier en geniet er met volle teugen. Xxx (ps. Namens Rene bedankt voor je kaartje Mier )
  7. Belinda Graafland:
    10 mei 2015
    super meiden geniet er van ik krijg wel grijzen haren van ma haha,ben nu maar eerst wezen verven extra 2x niet te betalen hebben jullie weer mazzel dukke knuf van Vin en Lin